24 Temmuz 2010 Cumartesi

Kartallar Yüksek Uçar




Hayat yeni başlıyor demiştik ya,tam da yenilikler öncesindeyim şimdi.Kapıma gelmiş yeni yeni fırsatlar dayanmış,bense yatırımlarımın sonuçlarını almanın verdiği mutluluk patlamasıyla,
"Acaba napsam,hangisini seçsem?" diye düşünüp duruyorum şu günlerde.
Yüksek uçmak...Ayaklarımın altında seyrediyorum dünyayı,herşey kanatlarımın altında gelişiyor şimdilik.Ya sonra?Bilmiyorum.Ama bildiğim 1 şey var,o da en karışık dönemlerimin rahatlıktan sonraki dönemler olması.Hani uç uç nereye kadar?İnmem gereken nokta doğru mu,yanlış mı?Feneri nerde söndürsem acaba?
Ben kalbimin sesini dinledim hep.Beni yanıltmadı,arada sinyaller kesik,ses cızırtılı geldi,ama şöyle böyle idare ettik şimdiye kadar.Bundan sonra da böyle olacak.Gidebildiğim yere kadar durmak yok,ardıma bakmak,üzülmek...Başkalarından medet ummaktansa,dar kapılardan geçmeyi tercih etmeliyim,çünkü hayat elimdeki en değerli şey,benim,sadece ve sadece benim.İstediğim yöne giderim,istediğim fırsatı değerlendiririm,doğru ya da yanlış.Zaman kaybı mı?E,ne var,boş durmaktan iyidir.
Bu kadar laf da 1 yüksek lisans için hani.Herkesin şöyle böyle yaptığı,bazılarının parayla peynir ekmek gibi sattığı/satın aldığı 1 hak,bilirsiniz.Ama bir de insanın o hakkı kendi elleriyle,torpilsiz,parasız,hem de zahmet çektiğini iddia eden sıkılgan insanların yaşadığı ve sözde çalıştığı mecralarda takla güvercini gibi atlaya zıplaya kazandığını düşünün.Düşündünüz mü?Ne güzel di'mi ama!
Adam sen de...Nelere takılıyorsun?Yükseğini alçağını kim takar buralarda ki.Kariyer için mi bunca zahmet?Derdin iyi 1 iş mi bulmak?O da kolay: DAYIM yaz 0000'a gönder,en yüksek maaş cebine girsin!Ya dayın da yoksa?
Çalışacaksın,hem de eşşek gibi.Güzel 1 CV hazırlayacaksın,akademik yaşantınla,iş deneyimlerinle,sertifikalarınla dolu olacak.Yırtınıp yırtınıp,kapı kapı sürünüp,elalemin ağız kokusunu çekip,"Yoruldum" diye söylenmeyeceksin.Aptallık edeceksin,bunların hepsini yapacaksın.Yapacaksın ki gece yastığa başını koyduğunda,hesapsızca,deliksiz 1 uyku çekebilesin.
Yüksek uçacaksın bu hayatta,kartallar gibi kayalıklarda,gururla son çığlığını atabilmek için...

1 yorum: